Hvorfor blive medlem?

Ballerup Padel Klub er en af landets største Padel Klubber med et helt unikt socialt og sportsligt set-up. Som medlem bakker du aktivt op om padel sporten som en foreningssport i Danmark. Ballerup Padel Klub er medlem af både Dansk Padel Forbund og DGI. Med medlemskabet får du endvidere:

• Mulighed for at deltage i klubarrangementer i Ballerup Padel Klub (som ofte er til nedsat pris)

• Mulighed for at spille på Ballerup Padel Klubs lokale rangliste

• Spillerlicens til Dansk Padel Forbund, sådan at du kan stille op i turneringer overalt i landet, herunder DM

• Mulighed for aktivt at påvirke udviklingen af padel sporten såvel lokalt i Ballerup som i hele hovedstadsområdet

Hvad koster det at blive medlem?

Det koster kun 300 kroner om året for medlemmer over 18 og 150 kroner om året for unge under 18. Medlemskabet bliver forlænget et år ad gangen.